Mails en brieven

In veel organisaties vormt het schrijven van brieven en mails een belangrijk onderdeel van de dagelijkse werkzaamheden. Het blijkt in de praktijk ook niet altijd eenvoudig om een soms moeilijke boodschap toch helder en overzichtelijk uit te leggen. 

 

In de training ‘klantgerichte mails en brieven’ leer je niet alleen hoe je duidelijk je boodschap kan overbrengen aan de klant, maar ook hoe je de toon van je teksten klantvriendelijker kunt maken. Je wordt je weer bewust van de persoon aan wie je schrijft. Zo selecteer je die informatie die voor hem of haar relevant is en schrijf je het zo op dat het voor de lezer direct duidelijk is wat je bedoelt. 

 

Onderwerpen

  • opbouw van de brief of mail
  • structuur in je tekst
  • de boodschap helder formuleren
  • aantrekkelijk schrijven
  • correcte spelling
  • klantvriendelijke toon

Inschrijven

Wil je je inschrijven of meer weten over de mogelijkheden voor jou of je organisatie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.

"De e-mailtraining van Inspiratie was bijzonder leuk en leerzaam. Aranka weet een fijne sfeer neer te zetten en ons te wijzen op die dingen die voor ons van belang zijn om onze e-mails klantvriendelijker te maken."

- Maria van Moerstraat - Servicecentrum HAN -